Методична робота - це систематична колективна й індивідуальна діяльність педагогічних кадрів, спрямована на підвищення їх науково-теоретичного, загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності.
Методична робота в ЗДО - це цілісна, заснована на досягненнях науки й педагогічного досвіду, на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємозалежних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації й професійної майстерності кожного вихователя (включаючи заходи щодо керування професійною самоосвітою, самовихованням, самовдосконаленням педагогів), на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу ЗДО в цілому, а в остаточному результаті на вдосконалювання навчально-виховного процесу, досягнень оптимального рівня виховання й розвитку конкретних дітей.
Методична служба виконує разом з адміністрацією й педагогічним колективом і за їхнім запитом наступні функції:
· забезпечення професійною інформацією;
· організація методичної й науково-дослідної роботи ЗДО;
· підтримка експериментальної роботи педагогів в ЗДО;
· діагностика й аналіз навчально-виховного процесу;
· організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;
· допомога педагогам в підготовці до атестації;
· організація підвищення кваліфікації;
· допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;
· виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
· участь і організація семінарів, конференцій, майстер-класів;
· виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;
· допомога, участь у розробці й проведенні експертизи інноваційних програм, методик, навчальних планів;
· методична допомога в проведенні відкритих заходів допомога у проведенні професійних конкурсів.
Методична робота в закладі дошкільної освіти проводиться за таким напрямком:
Вивчення досвіду педагогів закладу в різних видах та формах педагогічної діяльності, аналіз та виявлення інноваційних методів і прийомів у роботі, їх вдосконалення; узагальнення досвіду та його розповсюдження.
Основними компонентами змісту методичної роботи є:
отримання знань педагогами
вміння їх реалізувати на практиці
наявність результативності в педагогічній роботі
створення умов для безперервного вдосконалення фахової майстерності та навчально-виховного процесу з дітьми.
Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечують такі форми методичної роботи:
Cамоаналіз, самоконтроль, самокорекція;
Tворчі групи;
Cемінари - практикуми;
Колективні перегляди занять;
Консультації.
Функції методичної служби ЗДО
Інформаційна: Вивчення та накопичення інформації про стан та результати професійної діяльності педагогів; підвищення кваліфікації педагогічного персоналу; підвищення якості педагогічного процесу; узагальнення позитивного досвіду педагогів; поповнення банку педагогічної інформації про найбільш актуальні проблеми розвитку дошкільної освіти.
Навчальна: Здійснення ознайомлення педагогічного персоналу з новими освітніми програмами та технологіями; ознайомлення зі стандартами дошкільної освіти України; здійснення ознайомлення педагогічного персоналу з законодавчими, нормативними документами в галузі освіти; організація та проведення семінарів, практичних занять, консультацій, відкритих заходів з використанням активних методів.
Контрольно-діагностична: Моніторинг якості педагогічного процесу; застосування методів психолого-педагогічної діагностики в процесі вивчення стану освітньо-виховного процесу; узагальнення отриманих результатів.
Корекційно-прогностична (плануюча):Здійснення планування перспективних та поточних заходів ( річний, місячний, календарний плани)
Організаційна: Організація та участь в педагогічних радах, педагогічних годинах, батьківських конференціях тощо; організація методичних об’єднань, творчих груп та міні-проектів; організація самостійної роботи педагогів з підвищення професійного рівня; організація роботи з батьками дітей та соціальними партнерами; направлення педагогів на курси підвищення кваліфікації.
Комунікативна: Усвідомлення особистої та соціальної значимості діяльності; реалізація гуманістичної парадигми в педагогічній діяльності; встановлення ділових контактів з учасниками педагогічного процесу, з соціальними партнерами.
Виховна (мотиваційно-стимулююча):Стимулювання творчої діяльності педагогів; виявлення потенціалу педагогів; стимулювання підвищення професійної кваліфікації; мотивування на використання особистісно-орієнтованої моделі виховання, на емпатію з дітьми, прояв любові та розуміння.
Методична робота
План відзначення знаменних дат та проведення тематичних тижнів
у Мостиському ЗДО «Віночок» 2021 – 2022 н.р.
Організаційно - методична робота
Наказ про створення атестаційної комісії І рівня
План спільних заходів адміністрації навчального закладу та атестаційної комісії I рівня Мостиського ЗДО «Віночок» з проведення атестації педагогічних працівників у 2021– 2022 начальному році
Презентації творчих звітів педагогічних працівників, які атестуються у 2022-2023 навчальному році:
Про проведення атестації педагогічних працівників у 2023 – 2024 навчальному році
Про створення робочих груп та проведення у ЗДО щорічного самооцінювання якості освіти у 2023/2024 н.р.
Презентації творчих звітів педагогічних працівників, які атестуютьсяу 2023-2024 навчальному році:1. Ізьо Галина Йосифівна2. Антонишин Галина Семенівна3. Григорчук Галина Андіївна4. Венгрин Тетяна Василівна5. Шульган Ліля Іванівна6. Дорош Світлана Валеріївна7. Бєда Христина Франківна8. Дейнеко Ірина Романівна9. Гожа Леся Ярославівна
Наказ про проведення атестації педагогічних працівників у 2024 – 2025 навчальному році.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар